pátek 18. července 2008

Televizor Panasonic VIERA TH-42PX80E

Není zvykem abych přidal dva články za den, ale musím se s vámi podělit o první dojmy ze zakoupeného televizoru. No zakoupeného se vlastně říct nedá, dostal jsem ho za služby od jednoho kamaráda. Jedná se o televizi Panasonic TH-42PX80E. Jedná se o televizi, která je nabízena v kategorii plazmové televize a nese označení Panasonic VIERA. Při rozbalování jsem narazil na příslušenství k televizi TH 42PX80E. V krabici jsem nalezl dálkový ovladač, baterie do dálkového ovladače ve dvou kusech, dvě svorky, přívodní kabel, návod k obsluze, celoevropskou záruku, čistící utěrku - to potěší :-) a podstavec pro televizi.

Jako volitelné příslušenství, dle návodu je možné dokoupit držáky na stěnu. Podle návodu to je podpěra k zavěšení na stěnu (svislý): TY-WK42PV2W a TY-WK42PV4W a pro ty kteří chtějí zavěšení do úhlu je to držák na stěnu TY-WK42PR3W a TYWK42PR44W. Když to tak píšu a dívám se do návodu vidím, že je psaný i pro televizi Panasonic TH-37PX80E a je dosti možné, že první zmíněný bude pro TH 37PX80E. No ale zase na druhou stranu jsem si dal vyhledat 37PX80E na nakupka.cz a tam vyběhli oba tak to tak nejspíš nebude.

Jaká televize má obraz a jak jsem s ní spokojený Vám povím příště, nemůžu přeci jen říct všechno najednou.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

TV Panasonic TH42PX80E mám také doma a musím říct, že spokojenost je maximální! Mám s ní tu nejlepší zkušenost a za ty peníze je to uplně perfektní kaf! Panasonic prostě zase zaválel!