středa 4. června 2008

Akce BOSCH na zahradní nářadí bude končit!

Akce, kterou vyhlásila firma BOSCH na zahradní nářadí bude končit 30.6.2008. Do akce byly vybrány stroje ze zahradní techniky, které se těší velké oblibě a firma BOSCH takové akce přináší velmi často. V akci bylo možné zakoupit Akumulátorovou strunovou sekačku ART 26 LI, která je schopna posekat až 1000m2 na jedno nabytí akumulátoru, což je dostačující pro naprostou většinu zahrádek. Díky lithium-iontovým akumulátorům není při nabíjení žádný paměťový efekt a baterie tak nijak netrpí. Oficiální cena je 3990,-, ale na internetu je možné sekačku koupit i za ceny nižší. Dalším produktem v akci je Akumulátorová rotační sekačka Rotak 37 LI a Akumulátorová rotační sekačka 43 LI, která je rovněž vybavena kvalitním akumulátorem a se šířkou sečení 43cm u modelu 43LI je perfektním pomocníkem do zahrady.

V akci je dále zařazena lehká, ale i přesto výkonná elektrická rotační sekačka Rotak 320/34/37, velmi tichý drtič AXT 2000/2500 HP a nůžky Bosch na živý plot pro perfektní střih - nůžky na živý plot AHS 4-16/48-16/52-16.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bosch je špica, nikdy jsem neměl lepší zahradní nástroje.

Anonymní řekl(a)...

Kupoval jsem elektrickou sekačku ROTAK a proste je to parada, nikdy jsem nesekal s lepší sekačkou! Doporučuji všem BOSCH. Měl jsem jednu od nejmenované značky - žlutá barva...to byla děs a hrůza.

Ondra Hromádka řekl(a)...

Souhlasím, že BOSCH je perfektní, mám od nich několik výrobků jako vrtačka, pila apod. a nikdy jsem s nima neměl problém. Jejich servis i podpora je prostě báječná.

Anonymní řekl(a)...

Asi před Rokem jsem kupoval vysokotlakou mycku BOSCH AQUATAK a je to stroj, který denně používám pro myti dilny. Je to neuveritelny pracant, ktery pracuje zcela bezchbne, bez poruchy a perfektne. BOSCH BOSCH BOSCH na hrad!