neděle 1. června 2008

Nadzemní bazény podruhé - akce!

Minulý týden jsem psal o zahradních bazénech a akcích, které internetový prodejci nabízejí. Od minulého čtvrtka kdy jsem článek o bazénech psal uplynulo jen málo času a je tu akce nová, proto jsem se rozhodl opět se k tématu vrátit a informovat Vás o akci, kterou našel na obchodech Nakupka - nadzemní bazény, Korunka, Internet Mall a dalších. Například bazén Bazén Tampa 3,05 x 0,76 m s filtrací Intex je nabízen ve slevě za pouhých Kč 1490,- což je cena skutečně neuvěřitelná a o celých Kč 500,- nižší než tomu bylo minulý týden.
Z této akce vyplývá, že internet nabízí neuvěřitelné slevy a každý kdo zahradní bazén chce koupit, by se měl zaměřit právě na nabídku internetových obchodů.

S přicházející letní sezonou bude podobných akcí jistě přibývat, právě proto je tu tento blog, který bude akce monitorovat a budu se o těchto akcích snažit psát v pravidelných intervalech.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Koukal jsem, ze jsou nejake 2 firmy co delaji bazeny TAMPA. Jeden je takovej svetlejsi. Cena tam je take nizsi u toho svetleho...vite jakej je rozdil? Chtel bych si koupit kruhovy bazen, ale neznam rozdil a nerad bych koupil nejaky sunty.

Ondra Hromádka řekl(a)...

No rozdíl tam je jednoduchej, první na trhu byly výrobky firmy Marimex, a poté přišla s napodobeninou bazénů TAMPA i firma TV-Products, která dováží a prodává i jiné produkty viz jejich web.

Já osobně bych volil Tampu pravou, tedy od Marimexu. Boty si take kupuju Adidas ne Adihash.

Anonymní řekl(a)...

Já si koupil tu napodobeninu o které mluvíte a jsem nespokojen s kvalitou, ale vrátit už nelze, je použitý. Rád bych tento nafukovací bazén vyměnil za nafukovací bazén Tampa, takže to asi udělám tak, že tento dám na chatu a domů koupim Tampu.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím.
Zajímalo by mě jestli je lepší Tampa nebo Bestway druhý jmenovaný je totiž na netu o dost lacinější jde mi ale o kvalitu mám 2 malé děti tak abych nekupoval za 14 dní další díky za radu čau Doky

Ondra Hromádka řekl(a)...

Dobrý den,

já bych Vám doporučil určitě Tampu od Marimexu. Marimex je na trhu mnoho let a o své zákazníky se dobře stará. Některou korespondenci si vyměnuji i s obchodnim reditelem a musim rict, ze mají dobré produkty...

Anonymní řekl(a)...

Kupovali jsme venkovní bazén Bestway - nafukovací a uz byl problem s filtraci potreboval jsem nahradni dily a desna neochota s dodani a velmi dlouhe dodaci lhuty, nedoporucuji.