úterý 3. června 2008

RBS grily - zdravé grilování

Slyšeli jste již o RBS grilech? Jedná se o grily firmy Campingaz, které jsou jedinečné svou technologií, kterou vytvářejí teplo. Keramické hořáky produkující teplo (z plynu) jsou umístěny po stranách grilu, to je obrovská výhoda při grilování. Omastek, který Vám běžně z masa odkapává na oheň, který je umístěný pod masem, a přepaluje se. U RBS grilu je tato situace zcela vyřešena, protože pod masem je umístěný studený lávový kámen a pod ním voda, teplo jde ze strany a proto nedochází k žádnému přepalování omastku.

Díky výhodnému umístění hořáku nedochází ani ke kouření při grilování, je tedy možné grilovat například na předzahrádce či balkónu. Sekundární výhodou je i to, že gril se při grilování tolik neznečistí a jeho umytí je snadným úkonem.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

RBS gril mám a čištění je snadnější než u klasického grilu to ano, ale i tak je tam z omastku nepořádek, ale to je asi dost jasné.

Anonymní řekl(a)...

Tak já mám Gril RBS Woody Delux a čištění není žádný med, elektrický gril člověk rozebere a dá do myčky, tady se to musí umejvat včetně kamenů, nádoby s vodou a roštu. Je to více práce, takže na rychlé grilování po práci beztak používáme elektrický gril co mám v baráku.

Anonymní řekl(a)...

Já mám zkušenosti s norníma grilama CADAC - tedy plynovejma, a to je prostě paráda, žádný pochybný dřevo či něco takového, ale pořádnej kvalitní nerez!

Ondra Hromádka řekl(a)...

RBS grily jsou zejména pro lidi, kterří mají čas na grilování - tedy i úklid a údržbu, ale zároveň chtějí mít zdravé jídlo.

Já jsem osobně gril zkoušel - mám ho cca 14 dnů doma a je to zkrátka obrovský rozdíl oproti grilům lávovým. Jen bych si koupil kovovou konstrukci, kdybych ho kupoval znovu. Dřevěná není tolik pevná.

Anonymní řekl(a)...

Vážení přátelé grilování,postupně jsem se probojoval přes obyčejné grily k vlastnictví RBS grilu.Dnes máme doma grily tři 1)obyčejný plynový-hořák umístěn dole 2)lávový gril hořák pod kameny 3)gril s keramickými hořáky po stranách - technologie RBS. Jednoznačně mohu potvrdit že RBS je více než správně.Odkapávající tuk a štávy z grilovaných potravin padají do vodní lázně,nikde nehoří neznečišťují zplodinami grilované pootraviny.Grilování je daleko klidnější,nemusíte po celou dobu u grilu stát a likvidovat případné nepříjemnosti,když zahoří odkapávající tuk na lávových kamenech či přímo na mase. Čištění? Je sice trochu pracnější,ale pokud grilujete v grilovacích kleštích (dají se umýt v myčce) je jediný problém s vylitím mastné vody z nádoby pod grilem.Umytí nádoby v teplé vodě s Jarem,či něčím podobným je záležitostí na 5min,protože nádoba je pouze mastná a není na ní nic připáleného.Tolik mé zkušenosti,dnes už více jak tříleté.

Anonymní řekl(a)...

Chtěl bych se podělit se zkušenosti s RBS grilem. Dlouho jsem váhal, jaký gril koupit, až zvítězil gril RBS. V předchozích příspěvcích jsem četl, jak je gril složitý na čištění. Vyřešil jsem to tak, že nepoužívám spodní rošt, ani lávové kameny, ale dospodu dám alobal, na něj naleju vodu. Po skončení grilování odstraním alobal i s vodou, horní rošt dám do myčky a případné znečištění grilu otřu vlhkým hadrem. Jednoduší udržbu grilu jsem ještě nezažil. Vřele doporučuji