neděle 25. května 2008

Doprava zdarma!

Na internetu je plno firem, které nabízejí dopravu zdarma u vybraných produktů a to nejen u LCD televizí, DVD rekordérů, ledniček, praček, drtičů větví či sekaček na trávu. Jeden z největších internetových prodejců Kasa přichází s akcí, při které nabízí dopravu zdarma ke všem produktům, které jsou v nákupní ceně nad dva tisíce korun českých. Tato akce a sleva je časově omezená a proto neváhejte akci využít, protože platí pouze do 25.5.2008.

Je možné, že internetový prodejce slevu prodlouží, ale to jsou v tento okamžik pouhé spekulace.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

U firmy Kasa jsem kupoval autobox a byl jsem spokojeny, po objednavce me dosel v terminu co jsem predpokladal. Oproti tomu jsem stejny box objednal u jineho obchodu, ale tam me anni nezavolali a tak jsem jim psal at to zrusej. U Nakupka.cz jsem si k autoboxu od Kasy objednal popruhy a cistic a druhy den jsem mel zbozi doma. Je videt ze zkratka nektere firmy funguji a jine ne.