středa 28. května 2008

Výlety na kolech pohodlně s nosičem na kola

Sezóna výletů na kolech je v plném provozu a pro ty z vás, kteří ještě nepořídili nosič na kola zde mám tip. Nosiče na kola se vyrábějí v několika variantách a modifikacích vždy pro každé auto upravené tak, aby bylo dosažené maximálního komfortu při přepravě kol po cestách.

Nosiče na kola je možné umístit na střechu auta nebo na zadní dveře. Novinkou pro mě byla možnost umístit kola i na kouli tažného zařízení nebo se vyrábějí i úchyty do vnitřku automobilu.

Střešní nosiče kol nabízí ve verzi freerider Internet mall, kompletní sortiment nabízí také server Nosiče Thule, server Nakupka nabízí nosiče na kola rozdělené práve do zmíněných kategorií.

Dle slov oficiálního a jediného distributora firmy Omnipuls jsou nosiče na kola hodnocena následovně:
Nezáleží jaké auto máte nebo jak chcete jízdní kola přepravovat, Thule nabízí řešení. A musíme dodat, že jsou lehká, bezpečná a stylová.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nosič na kolo jsem si koupila na ishopu u jedné firmy v Praze. Koupila jsem si typ který se dává na kouli mého auta. Manipulace je s ním dobrá a i já jako křehká žena to zvládám...musím ocenit nápad člověka, který takový noši na kola vymyslel, je to pohodlné a fajn. Jsem s tím velmi spokojená :-)

Ondra Hromádka řekl(a)...

Já mám nosič již několik let a bez něj si život nedokážu představit :-D