čtvrtek 29. května 2008

Nadzemní bazény Marimex jsou v kurzu

Největší velkoobchodní prodejce zahradních bazénu na českém trhu dovozce Marimex nabízí do distribučních sítí své značkové a kvalitní bazény Intex za výhodných podmínek a ve skvělé akci, ve které ušetříte tisíce korun. Například oblíbený nejlevnější model Bazén Tampa 3,05 x 0,76 m s filtrací Intex je nabízen za akčních 1990 Kč. Bazény jsou za tyto podmínky dodávány do všech distribučních sítí. Dle slov dovozce jsou zejména internetový prodejci na akce připraveni dobrými skladovými zásobami. Hitem letošní sezóny bude bazén Bazén Orlando 3,66 x 0,91 m za akční cenu 5 990 Kč.

Nadzemní bazény vynikají svou snadnou instalací a velmi nízkou cenou. Tyto dva faktory ovlivňuje jejich velmi dobrý prodej. Příslušenství, které se k nadzemním bazénům dodává, jako je písková či kartušová filtrace je vhodným doplňkem při nákupu. Nabídku bazénů Marimex Tampa a Marimex Orlando najdete u mnoha internetových prodejců.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Máme bazén TAMPA, instalaci bazénu zvládla moje žena, já jsem jen napustil vodu :-) Doporučuji všem, ale pozor na filtrace, je dobré si připlatit je v nich obrovský rozdíl, já měl původně kartušovou a bylo to špatné, tak jsem musel investovat více.

Anonymní řekl(a)...

Bazény Tampa a Orlando ted pujdou do nejake akce, cetl jsem o tom v zahradkari, od pristiho tydne nebo kdy...bylo by mozne s nakupem pockat jak sleva nastane :-)

Anonymní řekl(a)...

Koupil jsem si nejakou napodobeninu, vypadalo to stejne ale je to jina firma...tv neco....byl tam obrovsky problem s privodnima hadicema, nemeli nahradni dily...ted jsem musel koupit tampu abych se mohl koupat. Takze jedine TAMPA Marimex.

Anonymní řekl(a)...

Zrovna venkovni bazen vybiram uvazuji o tampe, vsude na ni ctu samou chvalu, ma nekdo negativni zkusenosti? Zajimalo by me jaka je zivotnost bazenu v beznych podminkach a v beznem pouzivani - rodina a 2 deti.

Ondra Hromádka řekl(a)...

Dle mych informaci jsou to bazeny opravdu kvalitni. V mem okoli bazen Tampa ma nekolik lidi a jsou s nim velmi spokojeni.